Wednesday, November 12, 2008

..:: Permulaan Untuk Mengubah Blog ::..



Lama yer aku x aktif dlm bidang internet. Since, peristiwa yg pahit.....yang menybbkan aku mls nak aktif beronline lg. Namun, setelah boring melihat bloger2 tegar yg slalu memblogkan diri yer, aku pun agak berminat untuk mengaktifkan blogku sdr. Ta....da. Lastly aku gn iWeb dan hosting server utk mengaktivatekan blog aku nih. Walaupun ader laman blog yg disediakan, sume yer xsama dgn taste aku hehe. Pening gak la lyn benda alah nih.

Selamat melawat blogku nih ;-)

4 comments:

Suhaila S. said...

salam cekcam..
welkam to de club!!
hehe..

Essham Hamid said...

wslm sue,

ye thanks...hope dtg la slalu kat cni ye..

Suhaila S. said...

cekcam.. sue datang lagi!! mane kueh2?? tepeng ke??

Essham Hamid said...

sue tepeng anda sdg menanti...