Thursday, January 1, 2009

..:: Selamat Tahun Baru 2009 ::..

Salam sume...

Wah lama yer x wat entry...what i miss out...hihi. Many many things happen. Events 2008 menyaksikan pelbagai perkara yg telah aku lalui. Termasukla yg paling manis...kenangan mendpt Degree Bioinformatics (UKM). Kini, aku terus belajar lagi, spt biasa moto aku Chayok Chayok dan Jangan Putus Asa akan meneruskan azam baru utk ke arah lbh baik...

Matlamat 2008 ader yg done dan ader yg undone....da spt biasa kesan yer jugak ader diterima. Tamparan hebat apabila cabaran utk melaksanakan matlamat yg ditujui....br la aku sdr yg bkn yer sng nak dpt kat dunia nih....sume sokongan dari yg langsung n x langsung byk membantu aku.

Terima kasih kepada sume yg terlibat n hadir dlm hdp aku nih.....Selamat thn baru 2009 kpd sume yg dikenali n x dikenali. Harap sume success n hepi slalu...Keep in touch all....

Lastly but not least....good luck to all...wish you the best in all of things.



Sayonara 2008......!!

0 comments: